برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته TITE

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تاریخ سوم الی ششم بهمن ماه۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

با حضور هلدینگ کافل به عنوان مجری پاویون اصفهان، با حضور بیش از ۳۰ هزار بازدید کننده، توسط SBU زیر مجموعه هلدینگ کافل (سفیر مهر و مهمان ایرانی) برگزار شد. این پاویون با مشارکت استانداری اصفهان، اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان و شهرداری اصفهان برگزار گردید.

معرفی نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران

نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته تهران (TITE)، بزرگترين رويداد تخصصي کشور در حوزه صنعت گردشگري مي ­باشد و هر ساله صدها شرکت، سازمان و تشکل مرتبط با صنعت گردشگري در آن شرکت می ­کنند. بعلاوه اين نمايشگاه، تنها نمايشگاه در حوزه صنعت گردشگري و هتل داري در تهران است که دارای مجوز قانوني سازمان توسعه تجارت است. اين نمايشگاه توسط شرکت بين المللي بازرگاني و نمايشگاهي تهران و با حمايت و حضور سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور در 10 سالن نمايشگاهي و در سطحي بالغ بر 35000 مترمربع فضاي سر پوشيده و 2000 مترمربع فضاي باز برگزار خواهد شد.

برپايي نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري و هتل داري ايران، فرصت منحصر به فردی را براي تمامي سازمان­ها، اتحاديه ­ها، تشکل­ها، شرکت­ها و همچنين افرادي که به نوعي در ارتباط با اين صنعت هستند، ايجاد می ­نماید تا امکان معرفي و ارائه توانمندي­ ها و امکانات خود را هم به عموم مردم و هم به موسسات و سازمانهاي مرتبط بدست آورند.

بخش های نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران 96

– پارک های تفریحی و آبی

– اکوتوریسم (گردشگری طبیعت)

– گردشگری سلامت

– خدمات بیمه

– موزه ها

– گردشگری زیارتی

– گردشگری ورزشی

– وزارتخانه ها و سازمان های گردشگری

– شرکت های خدمات گردشگری

– تجهیزات و ملزومات مسافرتی و اردو

– وسایل حمل و نقل مسافرتی (اتوبوس ها، مینی بوس ها، کاروان ها، ون ها و …)

اینجا کلیک کنید.